۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰

میری:

همایش فیزیک نقطه عطفی در کارنامه علمی دانشگاه بیرجند است

همایش فیزیک نقطه عطفی در کارنامه علمی دانشگاه بیرجند است

بیرجند – خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه بیرجند همایش ملی فیزیک را نقطه عطفی در کارنامه علمی این دانشگاه بیرجند دانست و گفت: این همایش فرصتی برای ارائه توانمندی های علمی این دانشگاه در علم فیزیک بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا میری صبح دوشنبه  در مراسم افتتاحییه بیست نهمین همایش ملی فیزیک با بیان این که رشته فیزیک یکی از کد رشته های قدیمی دانشگاه بیرجند است، گفت: این رشته در سال 56 در دانشگاه بیرجند تاسیس شده است.

وی با اشازه به این که دانشگاه بیرجند برای دانشجویان کارشناسی،کارشناسی ارشد  و دکتری دارای یک آزمایشگاه مجهز است، گفت: رصد خانه دکتر مجتهدی دانشگاه بیرجند یکی دیگر از ابزارهای مفید و موثر برای دانشجویان فیزیک و فیزیک نجوم دانشگاه بیرجند است.

رئیس دانشگاه بیرجند ادامه داد: در حال حاضر در این دانشگاه 13 هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و بیش از 130 کدرشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه  وجود دارد.

میری با بیان این که همایش فیزیک مهم ترین پل برای تبادل اطلاعات دانشجویان و پژوهشگران عرصه فیزیک در دانشگاه است، گفت: هدف دانشگاه بیرجند از برگزاری این همایش علاوه بر تبادل علمی نشان دادن قابلیت های اساتید و دانشجویان دانشگاه بیرجند به سایر فیزیک پژوهان کشور است.

وی یادآورشد: این همایش فرصت مناسبی برای ارایه توانمندهایی دانشگاه بیرجند در زمینه فیزیک بود.

کد خبر 2123066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha